Mijn kind wordt 4 jaar!

Voordat jouw kind 4 jaar is, is het moment om opzoek te gaan naar een nieuwe school. Kom langs en bekijk onze school! Onze directeur, Erik Land, vertelt je graag meer. Hij geeft je een rondleiding door de school en beantwoordt graag al jouw vragen. Benieuwd hoe jouw kind onze school vindt? Neem hem/haar gerust mee!

Na het kennismakingsbezoek

Ben je op kennismakingsbezoek geweest en kies je voor onze school? Fantastisch! Vul het meegekregen aanmeldformulier dan in en stuur die ons toe. Wanneer alles rond is, laten we je dit natuurlijk weten.

Even wennen

Ongeveer 6 weken voordat jouw kind 4 jaar is neemt de kleuterleerkracht contact op om kennis te maken met jou en je kind. We plannen dan een moment zodat je kind vast een keer kan komen wennen op school.

Naar school!

En dan is het zover: Welkom op de Schakel!