Aanmelden Reünie

In de afgelopen 50 jaar hebben heel wat kinderen les gehad op onze school. We willen elkaar graag ontmoeten tijdens een reunie op vrijdagavond 24 mei. De avond begint om 19.00 uur tot 22.00 uur.

Het is onmogelijk om iedereen persoonlijk te berichten, bovendien hebben we geen contactgegevens van iedereen.

Wilt u zich aanmelden voor de reünie op vrijdag 24 mei?

Een hele geschiedenis

Gereformeerde Basisschool De Schakel in Dronten heeft al een hele geschiedenis achter de rug. Op 18 juni 1976 werd de eerste steen van ons huidige schoolgebouw gelegd door Ds. C.G. Bos. Nu hoor ik u denken, dit is toch nog geen 50 jaar geleden? Klopt! Voordat dit schoolgebouw in gebruik werd genomen zaten de kinderen al een aantal jaar in kerkgebouw De Lichtboei.

Jubileumjaar

In de aankomende zomervakantie bestaat onze school dus écht 50 jaar. We willen dit natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Het komende schooljaar staat daarom helemaal in het teken van ons jubileum. Het wordt een groot feestjaar, vol met leuke activiteiten voor jong en oud.

'Blijf op de hoogte van ons jubileum'